دکتر مسعود انظاری 4 زیبایی صورت 4 جراحی همزمان بینی و پلک
دکتر مسعود انظاری 9 زیبایی صورت 9 جراحی همزمان بینی و پلک

جراحی همزمان بینی و پلک

با افزایش سن و گذشت زمان ممکن است کم کم احسس افتادگی پلک کنید و ؟آن هم ناشی از سستی و شل شدگی پوست می باشد. در این حالت چهره دیگر شادابی قبل را نخواهد داشت و پیر تر به نظر می رسید. در برخی موارد افتادگی پلک منجربه کاهش بینایی می شود، برخی از افراد علاوه بر افتادگی پلک، تمایل دارند جراحی زیبایی بینی نیز انجام دهند، اتفاق خوب این است که امروزه می توان جراحی بینی و جراحی پلک را هم زمان انجام داد بدین ترتیب توصیه های مراقبتی را تنها یک بار انجام می دهد و یک بار تحت جراحی قرار می گیرد و این بسیار مناسب است.

جراحی زیبایی پلک

تغییراتی که به مرور در قسمت های مختلف بدن ایجاد می شود، نگرانی های فراوانی را در افراد پدید می آورد و همانطور که گفته شد به مرور زمان پلک افتاده تر خواهد شد و یا بعضی از افراد زیر چشمانشان پف داشته و این مسائل تاثیر منفی در زیبایی صورت آن ها دارد، بدین ترتیب تمایل دارند هرچه سریعتر افتادگی پلک را از بین ببرند.

طی جراحی زیبایی پلک، چربی و پوست اضافی حذف می شود. جراحی زیبایی پلک می تواند به صورت سرپایی انجام شود و در دسته جراحی های کم خطر و متداول است. نتایج عمل بلفاروپلاستی چشمگیر و بسیار ماندگار است به طوری که بیمار پس از بهبود محل جراحی، حس رضایت فراوانی دارد.

جراحی ترم بینی در اردبل

جراحی پلک و جراحی بینی همزمان

بلفاروپلاستی از انواع جراحی هایی است که می توان همزمان با سایر جراحی ها انجام گیرد، برای مثال بلفاروپلاستی با لیفت صورت، لیفت پیشانی و یا جراحی زیبایی بینی می تواند انجام گیرد. جراحی زیبایی پلک و بینی ، نیاز به دانش گسترده  و مهارت بالایی دارد که جراح باید عناصر زیبایی شناختی را بشناسد و بتواند آن ها را اعمال کند تا بیمار بهترین نتیجه را دریافت کند.

جراحی زیبایی پلک و بینی

جراحی زیبایی بینی و پلک چگونه انجام می شود؟

در حین جراحی پلک، جراح برشی هایی در محل چین های پلک اعمال میکند تا کمترین آثار از محل جراحی باقی بماند، سپس باتوجه به میزان افتادگی و سستی پلک، پوست و چربی اضافی برداشته می شود و در صورت نیاز ماهیچه ها جابه جا می شوند، پس از اتمام و انجام اصلاحات، برش های ایجاد شده بسته می شوند و به زودی بهبودی حاصل می شود.

اغلب جراحی زیبایی پلک به مدت 2 ساعت طول می کشد و تحت بی حسی موضوعی انجام می گیرد و اگر جراحی همزمان پلک و بینی باشد، این جراحی تحت بی هوشی کامل انجام می گیرد.

جراحی بینی نیز ممکن است به صورت باز یا بسته انجام گیرد، که باتوجه به نوع جراحی و درخواست بیمار جراحی طبیعی بینی، جراحی فانتزی بینی و.. انجام می گیرد.

بعد از جراحی همزمان پلک و بینی

  • مسلما باید تمامی مراقبت ها و توصیه های لازم را بعد از جراحی زیبایی بینی و پلک رعایت کنید، تا بهبودی به صورت کامل انجام شود.
  • به طور کلی باید مدتی در خانه استراحت کامل داشته باشید .
  • توصیه می شود همراه داشته باشید تا برای انجام هر فعالیتی از جای خود بلند نشوید.
  • بیشترین مراقبت را از بینی و پلک خود داشته باشید و مراقبت باشید کوچکترین فشاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بینی و پلک وارد نشود.
  • درد و ناراحتی های پیش آمده پس از عمل همزمان پلک و بینی ، طبعیی است و به مرور و با مصرف داروهای مسکن به وزدی برطرف می شود.
  • توصیه می شود بعد از جراحی بینی، هنگام استراحت بالشتی اضافی زیر سر بگذارید تا سر از بدن کمی بالاتر باشد و عوارض بعد از جراحی بینی کاهش یابد.
  • ممکن است مجموعه ای از عوارض رایج بعد از بیهوشی و جراحی مانند، سرگیجه، سردرد، خونریزی، تهوع، تورم، کبودی و.. را تجربه کنید که با انجام مراقبت ها  و رعایت توصیه ها، حتما به زودی برطرف خواهند شد.

چه زمانی نتیجه عمل پلک و بینی مشخص می شود؟

بلافاصله بعد ازعمل بینی و پلک می توان،  تغییرات را مشاهده کرد اما برای قضاوت زود است زیرا روزهای اولیه بعد از جراحی هنوز تورم و کبودی وجود دارد  و تا زمانی که بهبودی به طور کامل انجام نشده است نمی توان نتایج واقعی و زیبای بعد از عمل را به خوبی مشاهده کرد، بدین منظور نباید برای نتایج عمل عجله کنید و حتما تا بهبودی کامل صبر کنید به صورتی که برای مشاهده نتایج واقعی عمل بینی بهتر است چند ماه بگذرد تا تورم کاملا از بین برود. هنگامی که کبودی و تروم کاملا فروکش کرد، ظاهر جدید و زیبای شما آشکار می شود و وقتی به چهره خود در آینه نگاه می کنید طراوت و شادابی را خواهید دید.

دکتر مسعود انظاری، متخصص گوش،حلق و بینی و جراح بینی در اردیبل هستند، جهت ارتباط و مشاوره با دکتر انظاری با شماره ٠٩٠٣٦٤٣٤٠٠٨ تماس بگیرید و یا اینستاگرام ایشان را دنبال کنید.

نام و نام خانوادگی
ایمیل
شماره تلفن
The form has been submitted successfully!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

نتیجه

اگر هم زمان با بینی، پلک شما نیاز به اصلاح دارد، می توان این جراحی هارا همزمان انجام داد، اما توصیه می شود برای انجام جراحی پلک و بینی به صورت همزمان حتما به افراد متخصص و متخصص گوش، حلق و بینی در اردبیل باتجربه مراجعه نمایید.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

تماس با پزشک